Trajecten

Op naar de top

Je werkt in een functie met veel verantwoordelijkheid en er wordt dagelijks veel van je gevergd. Je ervaart een druk, die zeker in de huidige economische omstandigheden hoog kan oplopen. Je werk begint je leven te beheersen en zonder dat je het wilt, wordt je hier steeds verder in mee getrokken. Het beïnvloedt je privéleven negatief; evenals de rest van je sociale leven. Wellicht heb je vage lichamelijke klachten en/of slaap je slecht. Je zou meer willen sporten en ontspannen, maar op één of andere manier komt dat er niet van. Misschien uit je jouw stress zelfs op ongezonde manieren, wat de problemen alleen maar verergert.

Als je jezelf herkent in deze beschrijving, dan is de hoogste tijd om dit aan te pakken en je stress op een gezonde wijze te leren reduceren. ‘Op naar de Top’ is dan een perfect traject voor jou! Het helpt je om je stress te reguleren, een betere balans te vinden tussen denken/voelen en werk/privé. En daarbij ook lichamelijk weer helemaal in topvorm te komen en weer trots te zijn op jezelf!

Op naar de top – vervolg

Dit traject is bedoeld voor mensen die al 60-80 km kunnen fietsen en voor hen die fase 1 hebben gevolgd en door willen gaan Vanaf nu ga je meer trainingen zelfstandig uitvoeren. We hebben nog steeds zeer regelmatig contact, maar we trainen wat minder samen dan in fase 1. Dit traject wordt afgesloten met de beklimming van de fameuze Mont Ventoux in Frankrijk.